Són els records
allò que ens revifa
i fan clara la llum
absent de l'ombra
del nostre passat
i l'evidència palesa
d'una gran certesa
que nosaltres mateixos
sabem rememorar.
Ens alegra saber
que som l'esmena acumulada
que sempre ha tingut
i tindrà validesa.
Són esmenes tan reiterades
que és per això que sovint
més que desanimar-nos
conscients que seguiran
solem esperançar-nos.
Viure és aprendre a conviure
desterrant la incongruència
i millorant l'experiència.

Joana

Publica un comentari a l'entrada

Joana ha dit... 20 de maig de 2010 a les 7:53

What a surprise!!!
Thank you very much dear teacher. There ara some mistakes, because i was typing too much quicky.
I'm sorry; If I'd know that you'LL show my/your poem I Had weitten slowly and carefully.

No pensava que la posaries, té alguns errors tipogràfics co per exemple i la la clara llum, per i fa clara la llum. Ara tampoc tinc temps que se me fa tard per anar al col·legi. De segur que hi ha algun que altre més.

Mil gràcies

F.Puigcarbó ha dit... 20 de maig de 2010 a les 10:18

he fet una revisió, si hi veus algun error més m'ho dius.

Joana ha dit... 20 de maig de 2010 a les 19:08

Crec que on posa es fa la clara llum hauria de dir i "fan clara la llum" perque es refereix als records.
Perdona però he anat tan ràpid quan l'he vist al bloc com quan el vaig escriure. Porte una baralla desmesurada amb el temps. Se m'escapa de les mans. No en tinc mai prou.
Ho sento.
Si vols ho deixes com està, sóc un caos.
I'm sorry
Kisses

F.Puigcarbó ha dit... 20 de maig de 2010 a les 19:12

tens raó, ja ho he arreglat.

 
Top