Només crec en les coses petites
per a mi són les més importants,
potser perquè debades he intentat
entendre les coses més grans
que escapen a la meua comprensió.
Suposo que en no ser-ho jo
és més fàcil refugiar-se en les coses
que són senzilles i petites,

------------------------------com ho sóc jo.

*
-

Publica un comentari a l'entrada

Joana ha dit... 9 de juny de 2010 a les 7:30

Tornes a canviar el sisseny de la pagina... i jo no trobava el lloc on havia de clicar per escriure el coemntaris, he, he.
A mi també m'agraden les coses petites i així ho manifeste al bosc:

Tinc els meus somnis i els vull tenir perquè sovint són un bon mirall de la meua vida. M'agrada la senzillesa de les petites coses i sóc feliç pensant en la seua insignificança

Mol bonic el nou look

Bob dia, Ftancesc.

F.Puigcarbó ha dit... 9 de juny de 2010 a les 7:56

bon dia!, POTSER EL SECRET DE LA FELICITAT ESTÀ EN LES COSES PETITES.

Galionar ha dit... 9 de juny de 2010 a les 17:18

Ha estat molt agradable, Francesc, entrar al teu espai i ser rebuda per aquestes precioses flors. De debò.
Estic totalment d'acod amb vosaltres que les coses que ens proporcionen felicitat, sovint són les més humils i petites. Suposo que és una manera de sobreviure: perduts els grans somnis, desenganyats de tantes batalles personals, aprenem a descobrir la bellesa de tot allò que potser abans ens havia passat desapercebut. Potser és una manera de dir adéu a les passions atzaroses i donar la benvinguda a la serenitat...
Una abraçada en una tarda de pluja.
Montse

F.Puigcarbó ha dit... 9 de juny de 2010 a les 18:21

és que és així Montse, tot i que sovint no ens n'acabem d'adonar i ens perden enmig de fotesses intrascendents.

Joana ha dit... 29 d’abril de 2011 a les 12:19

IDEM!!!!

Galionar ha dit... 30 d’abril de 2011 a les 17:11

Ostres, com ho deus haver fet, per publicar una entrada ja antiga i que surtin també els nostres comentaris originals? Per a mi és cosa de bruixes i bruixots!
Una abraçada.

Puigcarbó ha dit... 30 d’abril de 2011 a les 17:14

Montse, només has de canviar la data. Aquest no l'havia publicat en castellà i en mirar-ho al català, a vegades la data es cambia sola al dia actual, i el vaig deixar. . .

 
Top