Publica un comentari a l'entrada

Joana ha dit... 14 de setembre de 2010 a les 15:04

Ai el retlloge del temps sempre corrent!!!
Has descobert el truc de les cartes i el gat?
Jo sí. El vols saber???

Joana ha dit... 14 de setembre de 2010 a les 16:27

Aquesta enganyifa és molt vella, i molt efectista. Fixa't que les cartes que apareixen la primera vegada, quan tens que triar una, desapareixen totes, les altres cartes que apareixen després, són totes noves, per tant, penses la que penses, dóna igual, perquè les canvien totes.

Jo no ho sabia m'ho ha dit M.A.

Joana ha dit... 14 de setembre de 2010 a les 16:29

Aquesta enganyifa és molt vella, i molt efectista. Fixa't que les cartes que apareixen la primera vegada, quan tens que triar una, desapareixen totes, les altres cartes que apareixen després, són totes noves, per tant, penses la que penses, dóna igual, perquè les canvien totes.

Jo no ho sabia, m'ho ha dit M.A.

F.Puigcarbó ha dit... 14 de setembre de 2010 a les 16:37

jo tampoc ho savia, me l'apunto per si de cas, mai se sap.

 
Top