No sé on amagar-me
perquè el sol no em creme
el palmell de la mà,
sense ser consumida
per les flames.


Són inútils
les llunes que col·leccione,
fredors lliures de tatuatges
i lligams innecessaris,
perquè a la meua caverna,
inevitablement,
encara desperten els somnis
que porte dins.

Joana Navarro

Publica un comentari a l'entrada

Joana ha dit... 19 de novembre de 2010 a les 13:19

Ohhhhhh!!! Això vol dir que t'ha agradat. Mil gràcies per penjar-lo.

Vas rebre els vídeos de Margarit i La teresa???

Demà veuré Feliu Formosa a Gandia. No m'ho crec!!! Em vaig enterar pel blog de Sandra, el de Papallones en la llum, que també tens enllaçat. Allí explica el que es farà.

Que tingues un bon dia!!!

Puigcarbó ha dit... 19 de novembre de 2010 a les 16:09

La veritat és que em va agradar molt Joana, fins i tot el vaig traduir i penjar al de castellà.
Feliu Formosa és de Sabadell tot i que no hi viu.
Acabo d'arribar i encara no he mirat el correu, ara m'hi poso.

Bon cap de setmana.

Joana ha dit... 19 de novembre de 2010 a les 18:19

I quin és el teu blog de poemes en castellà? M'agradaria veure com ha quedat i passarlo a l'entrada del bosc!!!
Mil gràcies

 
Top