Dolça amigueta, juguem a fet
o a corretgeta, o a bell indret.
.
Dolça amigueta no tinguis pô:
ni he d'allunyar-me ni en cap recó
fer-te malícies, o bé el distret
si acàs et cremes o ets a l'indret
on he amagada la teva flô:
si tu ets manyaga jo seré bo.
.
Dolça amigueta tornem al joc,
la teva escala farà de toc.
Si tu m'atrapes no et besaré,
si jo t'atrapo perdonaré
que no m'estimis. Ja em somriuràs.
.
Si et cau la trena jo et faré el llaç.

Publica un comentari a l'entrada

Iris ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 8:41

Aquest poema sembla un joc molt innocent i amaga una gran passió.

Molt bonic

Gràcies, Francesc, no el recordava!!!

Puigcarbó ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 9:31

Joan Salvat era aixi, barrejava innocència amb gairebé perversió malaltissa.

Iris ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 10:37

Jo hui he penjat un poema de la Maria Mercé-Marçal que està musicat i recitat, però no sé si el podràs escoltar. ës molt bonic i te'l podries emportar a la pàgina on tens tos els vídeos.

Bon diumenge

Galionar ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 12:34

Bonic poema, falsament innocent però no pervers en aquest cas; el poeta promet no imposar res que l'altra no vulgui, i en té prou amb un somriure de qui estima. La musicalitat, exquisida.
Bon diumenge!

Puigcarbó ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 12:38

Si Montse, peró Joan Salvat tenia un punt d'ingenua perversió, o no tant ingènua, potser.

Puigcarbó ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 19:07

Gràcies iris, ja l'hi he afegit.

Iris ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 21:11

Acabe d'arribar he tingut un dia molt dur. Vinc d'un soterrament. La persona que hem acomiadat era molt estimada per la família, però la veritat és que estava patint molt i ja tots descansen.

Saps que la rapsoda és una amiga de la germana de Jordi Dorca?

Puigcarbó ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 21:57

No ho sabia, demá l'escoltaré.

Iris ha dit... 13 de febrer de 2011 a les 22:09

Et deixe allí el comentari del poema. Falta que trobe la pàgina, crec que era de Viva veu.

Bona nit.

 
Top