Començ de dir

3 comments












Començ de dir
que avui he escoltat poetes
llegint els seus versos a la radio.
Pausades, les paraules d’en Joan,
Montserrat, Marc i Núria
lliscaven per les ones,
en la justa i tranquil·la cadència
que els poemes necessiten,
en ser llegits per entendre’ls,
lluny de les presses
i el neguit de la prosa.
Començ de dir
que avui he escoltat poetes
llegint els seus versos a la radio
i el temps s’ha aturat, suspès
en un instant eteri, enrocat
en si mateix, dins les ones.
Mentre, les paraules d'una en una
ens explicaven pensaments
histories d’amor i vivències,
que m'abellía escoltar
en la seua veu propia,
dels quatre poetes.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Jo em passaria el dia senser escoltant rapsodes recitant!!! No saps l'enveja que em fan!!! Ho intente ara i adés, però res de res. Quin art tenen alguns!!!

Joana ha dit...

Ai que no t'he dit que m'agrada molt el teu poema!!!!

Puigcarbó ha dit...

a la radio se senten molt ocasionalment. Ja saps que els poetes son o som escriptors de tercera.