MANIFEST


Vull manifestar, des del
meu estat de consciència,
el desig d'escollir
el moment de marxar,
amb les inconveniències
que la petició comporta,
i atès no se ben bé
a qui haig d'adreçar-la,
ho deixo per escrit
que és el que pertoca,
puig debades he intentat
posar-me en contacte
amb l'autèntic responsable
de la meva estada ací,
i en no ser possible,
ho faig, entre d'altres coses,
ja què en no poder escollir
el moment d'arribar,
si reclamo el dret,
a decidir quan marxar,
que no és molt, atès

l'infractor, qui ha comès
el primer greuge, si se'm permet 
i amb tots els respectes, 

                   no he estat jo.

3 comments:

Para mí escoger la muerte de uno mismo es un acto de voluntad que tiene mucho sentido. Estoy segura de que el ser humano no tiene finalidad, pero también lo estoy de que sí tiene efectos (y muchos). Me refiero, por ejemplo, a unas manos liberadas para usar delicadamente, la facultad de pensar, la habilidad de hablar con un lenguaje articulado (ambiguo o preciso) y la posibilidad de mirar alrededor, tomar conciencia y contemplar el mundo. Y esos verdes tan bonitos.

Los que deciden que vengamos al mundo son nuestros padres y ellos ya no se quedan a la despedida, es algo que nos corresponde a nosotros, lo normal es que intentemos alargarlo lo máximo posible y cuando vemos que mejor irse, normalmente ya no estamos en condiciones de decidirlo.

Mi padre siempre decia. Para lo que hacemos ya estamos bien aqui.

Publica un comentari a l'entrada