Aquesta nit no he fet el llit.
Vull continuar ballant entre llençols,
abraçant la teva figura com si fos
l’esperança d’una nova cura.
La teva aroma m’embriaga els sentits,
i la música em pessiga els caps dels dits.
Els meus llavis acaronen els teus,
de tal manera que la suavitat impera.
.
La tendresa de la teva mirada
em penetra de forma airada.
No vull que el somni desaparegui,
sense haver arribat a un lloc,
on la llibertat i la natura et portin
un bocí d’amor, entre branques
i escultures, com senzilles criatures.

Ballant entre llençols
Un poema de Josep Garriga, 

Publica un comentari a l'entrada

Joana ha dit... 1 de setembre de 2016 a les 18:15

Veig que t'ha agradat.... té una sensualitat perfecte.
Cercaré a veure què més trobo d'ell.

Joana ha dit... 10 de setembre de 2016 a les 8:32

Francesc, Diari Maresme m'han posat amb contacte amb ell i té un llibre publicat!
He quedat amb ell divendres, viu a Sant Pol.
Gran troballa, encara recordo quan et vaig "trobar" a tu :)

 
Top