TOT EL QUE US PUGUI EXPLICAR












Tot el que us pugui explicar,
no serà pas res de nou
tant si us parlo del passat,
el present o algun futur
incert, que potser hi haurà .
Però totes les paraules
encertades o no, formen part
de la lluita, de l'imaginari
de la pròpia existència, i
de la passió intensa per la vida.

Tot el que us pugui explicar
no serà pas res de nou
però si la prova que estic viu,
despert i emetent a tot.
I amb amor tractaré les paraules
per intentar fer-vos arribar el missatge
d’aquesta lluita aferrissada
que és la meva realitat.

No ignoro res ni menystinc ningú,
intento nomes comunicar,
transmetre les meves sensacions
aferrant-me a les vivències.

Malgrat ho manifesti sovint
no estic del tot desencisat de la vida
i em llevo cada matí, a l’hora en que
el sol encara no ha definit els colors
que formaran de nou el paisatge,
amb ànsies i il·lusions renovades,
perquè cada dia tot torna a començar
de nou, i vull creure com deia el poeta:
que tot està per fer i tot és possible.
         La vida és un neguit entre dos plors.

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada