ELS ULLS

      


      No m'agraden les ulleres de sol,
      la impunitat amb que puc contemplar
      als altres sense que ho sàpiguen
      quan m'hi creuo pel carrer,
      fa recaure en mi un cert complex
      d'absurda i tafanera culpabilitat.
      M'agraden les mirades netes
      d'uns ulls que mirin als meus
      sense cap filtre. 
      Ells ulls diuen a vegades 
                                   tantes coses.
      H
an guanyat protagonisme
      des que la gent porta mascareta,
      i ho fan amb una força,
      en alguns casos.
      fins i tot inquietant.

.

2 comments:

És curiós que quan algú somriu ho saps, encara que dugui la mascareta. A mi m'han fet alguna mirada de lascíbia que no m'havien fet mai fins ara. Sí que poden ser inquietants, els ulls.

És que ens hi fixem més, pero si, els ulls parlen i parlen molt.

Publica un comentari a l'entrada