21.4.11 - 5 comments

M'AGRADA DE TU






M’agrada de tu la teva tendresa
la capacitat d’apaivagar-ho tot
puig saps fer-ho amb saviesa.
Si faig un comentari fora de to
trobes sempre la paraula suau
per dir el mateix d’una altra manera.
M’agrada com m’expliques les coses
amb serenor i fins i tot patxoca
a la que ja m’hi he acostumat
tot i que cada volta em sembla nou.
M'agrada de tu gairebé tot el que fas
més no tant tot el que tens
ni a qui pertanys. Malgrat tot,
m’agrada saber que estàs bé
que el teu entorn es harmoniós
amb les petites dissidències habituals
que són part del millor dels paisatges.
M’agrada haver-te conegut, potser
perquè en tu s’ajunten amb mesura
moltes de les coses que jo estimo,
i malgrat no puc compartir-les,
Ja m’està bé així. Res no ho espatllarà
i en la distància, seguiré el teu pas
amb la discreció de l’ombra, pròpia
de qui gairebé sense adonar-se’n,
mica en mica de tu
---------------------------s'ha enamorat


5 comments:

Un poema molt sentit i especial que demostra una vegada més que de la melangia sempre apareixen els millors escrits dictats pel cor.
M'identifique de manera molt personal amb els i els sentiments que em transmet em transporten en el lloc i en el temps.
Em resulta molt semblant al que vaig comentar al meu bloc." Em recorden els teuss ulls" Veig la mateixa temàtica i la mateixa serenitat i tranquil·litat en expressar els sentiments, ara amb versos diferents però que en esència ens porten al mateix record.
Reviure els sentiments amb poemes és una manera de exterioritzar els sentiments més profuns. No sé on vaig llegir que "escribir poesia és una clara sanación del alma" I mira, sí ho és, almenys per a mi. Alguna cosa bona hem de traure d'algunes experiències que en el temps esdevenen com una agulleta dolenta que quan menys t'ho esperes ja t'esà punxant.
Molt bonic , Francesc, molt tendre i evocador, ja ho saps.

Una abraçada des dels somnis més profunds.

no goso dir res, tu ja ho has dit tot.

una abraçada.

Uffffffffff!!! Quan de temps!!!

Recordes l'audio?

Ací el tens:

http://besllum-joana.blogspot.com/2010/06/magrada.html

Ja sé que no el pots escoltar!!!

B7s

AQUESTA setmana vaig de bòlit i en repeteixo algun, reconec que no estic gns inspirat, a veure si aquests dies en faig uns quants de nous.

>Bona setmana santa<

Veig que ha ho heu dit tot, i que ja ho vau dir tot també en el seu dia, i només em resta adherir-me al club de fans d'aquest poema.
Una abraçada.

Publica un comentari a l'entrada