NU


Nu vaig néixer, nu vull morir
i al llit, que és on pertoca,
sense mes embolcall
que les meves despulles
i els records que m'emporti
aixoplugats en el conscient.
Nu vaig néixer, nu vull morir,
sense cerimònies, plors
ni aldarulls innecessaris.
Que n'aprofiti la ciència
quan resti de mi que valgui la pena
i cremeu la resta que és més higiènic.
Vull que llenceu les cendres
en un lloc on no contaminin
o bé en un que, com el Ripoll
ho està tant, que ja no li bé d'aquí.
Nu vaig néixer, nu vull morir
Ja veieu que no demano molt
només que es respecti el meu desig.

*

3 comments:

Ostres, justament ahir vaig fer el meu testament vital, jo el que demano és que no em deixin gaire temps com un vegetal. Morir-me serà una sorpresa a saber on i de quina manera però si m,han d,enxufar, no, ja he deixat dit que no. T,ho has pensat bé lo de que et cremin?

Si, ho tinc molt clar, així fora dubtes. A més com diu la meva dona que vol que li faci a ella si la peta abans que jo, posarme uns quants petards dels forts dins el taüt perquè exploti tot en el moment d'incinerar.
La mort no es purament un canvi més com deia Vinyoli, és el retorn al no res del que venim.

- Sep 25 Gemma ha comentat - Nu: “La última mascletà! No ho havia pensat mai. :D ”

Publica un comentari a l'entrada