LA IL·LUSIÓ











Somio
Ella està al meu costat
Em dic que estic somiant
Però la pressió de la seva mà contra la meva mà em sembla massa forta
em desperto
Està sense cap dubte al meu costat
boja felicitat
encenc
La llum brilla una centèsima de segon i després s'apaga
(Una bombeta que esclata)
la abraçada
(Em desperto: estic sol)

-------------- *  *  *

Sueño
Ella está junto a mí
Me digo que estoy soñando
Pero la presión de su mano contra mi mano me parece demasiado fuerte
Me despierto
Está sin lugar a dudas junto a mí
Loca felicidad
Enciendo
La luz brilla una centésima de segundo y después se apaga
(una bombilla que estalla)
La abrazo
(me despierto: estoy solo)


Desembre de 1968 
La il·lusió ", de Georges Perec
a La cambra fosca, 1973

1 comments:

Algunas noches cuando apagamos la luz mis ojos se abren como un resorte. Y también sueño.

Publica un comentari a l'entrada