18.9.19 - 1 comment

SE M'ACUT


Se m'acut que si les coses
haguessin anat d'una altra manera
potser no estariem junts tu i jo,
ni hauriem tingut fills ni nets
i tot hauria esdevingut diferent
de com ha anat el nostre devenir
fins a dia d'avui.

Se m'acut sovint que si les coses
haguessin anat d'una altra manera
no t'hauria pogut estimar
ni a tu ni a la mainada, ni als nets
ni hauria fruit de tantes coses petites
d'aquelles que sembla no hi són,
malgrat ser-hi presents.

Se m'acut que si les coses
haguessin anat d'una altra manera
tampoc s'hauria notat massa,
hem procurat fer poc soroll
transcòrrer per ací de manera discreta
i és així com ha de ser
anar fent sense gaire fressa
com l'aigua que tranquil·la
baixa per la vall, fresca i neta.

Viure, és anar fent camí
sense que massa es noti.

1 comments:

Vivir es afrontar la vida, con todas sus consecuencias.


Buenos días!

Publica un comentari a l'entrada