54045


                                                                                  A J.V.Foix

La dinamo turgent mou els priaps de foc

                 en CIRCUNVAL·LACIÓ

No he vist més majestat que en lo stylo de foc

TROLLEY            TROLLEY              TROLLEY

És que jo so igual per cadascú 

                            en el passatge

Fa fàstic             tothom sap estranger

       i és segur que aquest vell no coneix el meu nom

Un altre porta ulleres                  

                      i els vidres entelats

Ran de nas                       Ran de nas

            PERQUÈ EL REVISADOR

El cobrador abans tenia la paraula

          (de guisa que em feia l'ullet:

                                    5-4-0-4-5)

                    ARC DE TRIOMF

M'he palpat bárbarament

                si m'han  pres la cartera

A fe que no en portava            amic.


Joan Salvat Papasseit

     

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada