ESTOY SORDA Y MUDA

     


  estoy sorda y muda

estoy sorda y muda

porque escribo

estoy ciega y tengo la lengua rota

porque escribo

no puedo hacer el amor contigo

porque escribo

no puedo sentirte

porque escribo

me he quedado sin sangre

porque escribo

sólo el diablo muestra su rostro

esculpido

en la oscuridad de la noche

porque escribo

sólo el diablo destruye

la poesía

que hay en mí

porque

escribo


ÁNGELA MARINESCU


estic sorda i muda

estic sorda i muda

perquè escric

estic cega i tinc la llengua trencada

perquè escric

no puc fer l'amor amb tu

perquè escric

no et puc sentir

perquè escric

m'he quedat sense sang

perquè escric

només el diable mostra el seu rostre

esculpit

a la foscor de la nit

perquè escric

només el diable destrueix

la poesia

que hi ha en mi

perquè

escric

 

1 comments:

La part final em costa d'entendre-la, la resta m'agrada molt.

Publica un comentari a l'entrada